Friday, December 5, 2014

merhaba!

basligin da dedigi gibi merhaba! sanirim hepiniz beni @pinoeatshealthy isimli instagram hesabimdan taniyorsunuz, ketogenic beslenme seruvenimi takip ediyorsunuz... merak edilen herseye elimden geldigince cevap verebilmek, ketogenic ve genel olarak saglikli beslenmek isteyen ama nereden nasil baslamasi gerektigini bilemeyenlere yardimci olabilmek, yemek tarfileri paylasmak, beslenme tibbi dunyasinda ne yenilikler oluyor, hangi mitler curutuluyor, hangi besinler neden cok yararli, hangi besinleri aslinda hic tuketmemeliyiz, benim kalemimden, elimden geldigince burada olacak... hosgeldiniz :)

4 comments:

deniz said...

Cok sevindim bu blog gerçekten cok iyi.bir fikir.çok fazla doğru bilgi yok bu beslenme için.örnek menuleri ve nasıl yapıldığına dair ayrıntıları da paylaşmanın dört gözle bekliyorum.sevgiler.

Unknown said...

Hayırlı olsun hepimize,teşekkürler.

airbender75 said...

Yaglarla ilgili yazınızı dört gözle bekliyorum

Terazi said...

Çok daha fazla insana ulaşmanız dileğiyle, tebrik ediyorum bir kez daha...
Merakla bekliyor olacağım paylaşımlarınızı :)
Teşekkürler

nam-ı diğer > 50ye2kala